Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2008 21:20 - Колко съм нещастна
Автор: dinami7 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1387 Коментари: 1 Гласове:
0



Утре на даскало!НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ как го мразя!Проблема ми не е даскалото, а ранното ставане ставам всеки ден в 6 и 30 може да кажете, че съм луда да се оплаквам от това, но за мен е живо мъчение, след което целия ден ми е ужасен всичко и всички ме дразнят заспивам в часовете а като се прибера имам толкова неща да свърша и ме мързи!Пътуването с градския транспорт ме убива всички в понеделник са лошо настроени като мен прибирам се много късно нямам време дори да седна да уча, а пък да изляза нямам никакви шансове!В края на седмицата петък всички разпускат вечер излизат на диско или някъде другаде, но аз се чувствам унищожена от тежката седмица и единственото, което искам е само топло легло и да ви кажа лека нощ!

ПОНЕДЕЛНИК: Кошмарът започва !! А щастието е токова далеч :(
image



ВТОРНИК: Боже, помогни ми да премина през този ден !!
image



СРЯДА: Ах колко искам на свобода !!!
image



ЧЕТВЪРТЪК: Работата изобщо не върви, но силите бавно се възвръщат в тялото ми.
image



ПЕТЪК: Свят ден! Ура, доживяхме !!!
image



СЪБОТА: Без коментар…
image



НЕДЕЛЯ: Боже опази,мъчението е близо!
image




Тагове:   нещастна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. moonsong - :(
08.12.2008 01:22
Леле, колко ти съчувствам!
И аз бях така в гимнязията! Сега съм така в университета! И го мразя! Броя дните от седмицата! Чакам да дойде почивката та най-накрая да мога да се наспя! Тая сутрин се събусих в един на обяд! О, щастие! .. ама прас голям, нали идва пак понеделника :( .. и така или иначе време за учене не остава! .. то време да се назакусвам не остава, камо ли за нещо друго!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dinami7
Категория: Други
Прочетен: 416298
Постинги: 67
Коментари: 273
Гласове: 109
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930